Banking 4 All

Η Τράπεζα Πειραιώς έχει δημιουργήσει ένα ευρύ πρόγραμμα καινοτόμων δράσεων και πρωτοβουλιών, ειδικά σχεδιασμένων για την περαιτέρω ενίσχυση της προσβασιμότητας και την παροχή υψηλού επιπέδου τραπεζικής εξυπηρέτησης σε ΑμεΑ. Το πλαίσιο των τραπεζικών υπηρεσιών που παρέχονται σε ΑμεΑ διευρύνεται περαιτέρω με νέα καινοτόμα έργα όπως:

  • Υπηρεσία Digital Onboarding: η υπηρεσία Digital Onboarding που υποστηρίζει την εγγραφή νέων πελατών στην Τράπεζα χωρίς την ανάγκη επίσκεψης στο κατάστημα και αυτοπρόσωπης κατάθεσης δικαιολογητικών. Τα κύρια πλεονεκτήματα της εν λόγω υπηρεσίας είναι:
    • Η εξυπηρέτηση στη Νοηματική Γλώσσα
    • Για τα άτομα με οπτική αναπηρία, δεν απαιτείται πλέον η παρουσία δύο μαρτύρων για την έναρξη της τραπεζικής σχέσης
    • Δεν απαιτείται προσέλευση του πελάτη στο κατάστημα
  • Ταμείο από Απόσταση: μια καινοτόμος υπηρεσία που περιλαμβάνει:
    • Ταμίες εκπαιδευμένους στη Νοηματική Γλώσσα
    • Σήμανση braille στο μηχάνημα, που επιτρέπει την πραγματοποίηση συναλλαγών από άτομα με οπτική αναπηρία, χωρίς να απαιτείται η παρουσία δυο μαρτύρων
    • Εργονομικό χώρο συναλλαγών, σε εύκολα προσβάσιμο ύψος για τα άτομα σε αμαξίδιο.
  • Σύστημα γραφής braille στις νέες χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες: αντικατάσταση του συνόλου των καρτών με νέες που φέρουν σύστημα γραφής braille με στόχο να ενισχυθεί η κοινωνική συμπερίληψη των ατόμων με οπτική αναπηρία, καθώς το μήνυμα θα διαχυθεί σε όλους τους πελάτες της Τράπεζας.
  • Εγκατάσταση συστήματος φωνητικής υποστήριξης σε ένα μεγάλο μέρος του ΑΤΜ δικτύου, το οποίο επιτρέπει την πραγματοποίηση συγκεκριμένων συναλλαγών από πελάτες με οπτική αναπηρία.

Παράλληλα, οι ψηφιακές υπηρεσίες της Τράπεζας Πειραιώς αναβαθμίζονται διαρκώς και εναρμονίζονται με τις υπηρεσίες προσβασιμότητας που προσφέρουν τα κινητά νέας τεχνολογίας, επιτρέποντας την ευκολότερη πλοήγηση και απόκτηση προϊόντων της Τράπεζας μέσω της εφαρμογής winbank mobile.