Profession has no Gender

Το Profession has no Gender είναι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα, που σχεδιάστηκε σε συνεργασία με το The Tipping Point, κατά το οποίο ομάδες μαθητών και μαθητριών από δημόσια Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια ανά την Ελλάδα, έρχονται σε επαφή με μέντορες που δραστηριοποιούνται σε επαγγέλματα που είναι στερεοτυπικά συνυφασμένα με το διαφορετικό φύλο.

Σε ένα δομημένο ψηφιακό περιβάλλον, οι ομάδες μαθητών και μαθητριών, σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς τους, «συναντούν» και συζητούν διαδικτυακά με τους/τις μέντορες, μέσα από live ομαδικές συνεδρίες και ασύγχρονα video με απαντήσεις στα ερωτήματα που θέτουν. Με αυτόν τον τρόπο, μπορούν να εκφράσουν τους προβληματισμούς τους και να λύσουν τις απορίες τους μέσα από διαδραστικές και εποικοδομητικές συζητήσεις.

Οι μέντορες από την Ελλάδα και το εξωτερικό προέρχονται από πληθώρα επαγγελματικών κλάδων π.χ. γυναίκες μηχανικοί, επιστήμονες και CEOs, άνδρες νοσηλευτές, κοινωνικοί λειτουργοί, νηπιαγωγοί, κ.ά.

Το 2022, στο πρόγραμμα συμμετείχαν 1.224 μαθητές/τριες και το 96,53% αυτών θεωρούν πως ενημερώθηκαν σχετικά με τις προοπτικές καριέρας σε επαγγέλματα/ασχολίες που παραδοσιακά επιλέγει το αντίθετο φύλο και το 88,44% δήλωσε ότι μετά τη συμμετοχή τους θα σκεφτόντουσαν να ακολουθήσουν έναν κλάδο στον οποίο συνήθως δραστηριοποιούνται άτομα του αντίθετου φύλου.

Προϋποθέσεις συμμετοχής

  • Η συμμετοχή στο πρόγραμμα Profession has no Gender για το 2023 είναι δωρεάν και αφορά σε δημόσια σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σε όλη την ελληνική επικράτεια, τα οποία ανήκουν στο δίκτυο του The Tipping Point (700+ σχολεία).

Στόχοι του προγράμματος

Για το 2023, στόχος του προγράμματος είναι να διατεθεί σε 2.400 επιπλέον μαθητές και μαθήτριες, ενώ παράλληλα θα διευρύνει τη δράση του και σε δημοτικά σχολεία, προκειμένου να:

  • παροτρύνει τους μαθητές και τις μαθήτριες να επεκτείνουν το φάσμα των επιλογών τους σχετικά με τις σπουδές και τα επαγγέλματα που μπορούν να ακολουθήσουν
  • βοηθήσει τους μαθητές και τις μαθήτριες να ανατρέψουν τις στερεοτυπικές αντιλήψεις που πιθανόν έχουν διαμορφώσει και αποτελούν τροχοπέδη στην προσωπική τους εξέλιξη
  • ενδυναμώσει ώστε να ανακαλύψουν τα ενδιαφέροντά τους με κριτήριο τα ταλέντα και τις κλίσεις τους, και όχι στερεοτυπικές αντιλήψεις
  • υποστηρίξει να φτάσουν το μέγιστο των δυνατοτήτων τους
  • εμπνεύσει, ακόμη και τον μαθητή και τη μαθήτρια στο πιο απομακρυσμένο χωριό, ώστε να επιδιώξουν τα όνειρά τους χωρίς περιορισμούς.
Μάθετε Περισσότερα
Πατώντας πάνω στο πεδίο «Μάθετε περισσότερα» μεταφέρεστε αυτόματα στην ιστοσελίδα της 100mentors και θα πρέπει να διαβάσετε προσεκτικά τους όρους και τις προϋποθέσεις της ιστοσελίδας.